niedziela, 4 maja 2014

Ulubieńcy kwietnia


Kwiecień - jeden z moich ulubionych miesięcy dobiegł końca.
Co za tym idzie, czas na kosmetyczne podsumowanie. 

Przyznaję bez bicia, że jestem uzależniona od zakupów a przede wszystkim od kosmetyków. W związku z tym ciężko mi było wybrać tylko 3-4 ulubione produkty.

Moimi faworytami kwietnia są:

1. Podkład Wake Me Up Rimmel 

2. Róż do policzków Bourjois 

3. Korektor rozświetlający Lumi Magique L'Oreal Paris



  1. Podkład Wake Me Up Rimmel 100 Ivory

Jak można zauważyć, często używam kosmetyków Rimmela. 
Jest to jedna z moich ulubionych drogeryjnych firm kosmetycznych a produkty są naprawdę bardzo dobre. Jakiś czas temu, stosowałam podkład Match Perfection i  Recover (który bardzo lubiłam). Ostatnio sięgnęłam po Wake Me Up. 

Produkt dostępny w 6 odcieniach. 
Mój odcień oczywiście najjaśniejszy - 100 Ivory.
Jest to rozświetlający podkład o delikatnej i lekkiej konsystencji. Zawiera rozświetlające mikroperełki. Zapewnia zdrowy, promienny wygląd cery. Eliminuje oznaki zmęczenia. Dobrze się aplikuje. Idealnie stapia się ze skórą. Pozostaje na niej przez wiele godzin. Delikatnie nawilża. 
Podkład dobrze kryje. Ujednolica i zapewnia zdrowy wygląd. 
Osobom ze zmianami trądzikowymi polecam podkłady bardziej kryjące. 
Zdecydowanie mój must have.



cena ok. 42 zł

2. Róż do policzków Bourjois 54 Rose Frisson

Zacznę od opakowania, które mnie uwiodło ;) 
Małe, poręczne i eleganckie okrągłe opakowanie z wbudowanym lusterkiem i pędzelkiem. Zawiera pojedynczy wypiekany róż.  

Bogata gama kolorystyczna. Wybrałam nr 54 rose frisson. Delikatnie opalizujący odcień. Łatwy w aplikacji. Nie obsypuje się. Bardzo wydajny. Trwały, utrzymuje się na twarzy przez wiele godzin. Dobrze stapia się ze skórą, dając subtelny efekt. 
Twarz wygląda świeżo i naturalnie. Piękny, świeży pudrowy zapach porządnych kosmetyków, pozwala przenieść się myślami do czasów dzieciństwa, kiedy podkradałam kosmetyki z kosmetyczki mojej mamy ;)




cena ok. 54 zł

3. Korektor rozświetlający Lumi Magique L'Oreal Paris 1 light

Korektor rozświetlający jest jednym z najważniejszych kosmetyków w damskiej kosmetyczce. Potrafi zdziałać cuda i uratować w wielu sytuacjach. Wybór odpowiedniego korektora to bardzo ważna sprawa. Po przetestowaniu wielu kosmetyków tego typu, polecam korektor Lumi Magique L'Oreal.

Produkt występuje w 3 wariantach kolorystycznych. 
Wybrałam najjaśniejszy nr 1 light. 

Wygodne, poręczne opakowanie. Higieniczna aplikacja dzięki pędzelkowi. Lekka kremowa konsystencja. 
Idealnie stapia się ze skórą.
Delikatnie rozświetla i rozjaśnia okolice oczu. 
Pokrywa niewielkie niedoskonałości skóry, zaczerwienienia
i przebarwienia. Dodaje skórze świeżości i blasku. 

Zapewnia naturalny efekt.




cena ok. 55 zł

POLECAM
 B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz