niedziela, 12 stycznia 2014

Charakteryzacje

Dzisiaj coś innego, nietypowego, aczkolwiek wielce kreatywnego. Wyjątkowo nie upiększającego i nie poprawiającego wyglądu ;)

 Charakteryzacja
Sztuka, która pozwala nadać twarzy nowy wyraz 
i zupełnie zaskakujący wizerunek. 
Ma na celu nadanie twarzy, osobie czy też sylwetce cech zewnętrznych innej osoby. Dobrze zrobiona ma być realistyczna, nieraz przerażająca. Ma wzbudzać emocje, przedstawiać postać, którą chce się zaprezentować. Pozwala zmienić się nie do poznania i zaskoczyć. 

To jeden z moich ulubionych tematów. Sprawia mi wielką frajdę 
i pozwala na chwilkę stać się kimś zupełnie innym:)

Kilka moich charakteryzacji... 

Baba Jaga




rana głowy








rany postrzałowe




 postarzanie



charakteryzacja na  mężczyznę




Tymczasem już myślę o kolejnych metamorfozach. 
Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły piszcie:))

B.

6 komentarzy:

  1. Świetne!! gratuluje talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chyba będziemy z tej gali nagrodę odbierać coś tak czuję, że Twoją Bellunia! Love!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję kochana ale to jest nierealne ;)

      Usuń
  3. Świetne charakteryzacje! Zajefajne pomysły :) Mój pomysł na charakteryzację to Joker :D Co Ty na to? No i swoją drogą to Pani z ranami postrzałowymi ma piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Joker'a już robiłam i miałam wielką frajdę (post podsumowanie października) ;) a makijaż Pani z raną w głowie jest mojego autorstwa ;)

      Usuń