wtorek, 22 kwietnia 2014

Odmładzające mleczko do ciała daktyl i kokos Bielenda

Już jakiś czas nie recenzowałam kosmetyków pielęgnacyjnych. Przyszła więc pora na kolejny kosmetyk polskiej firmy Bielenda. Jest to odmładzające mleczko do ciała daktyl i kokos z serii AFRYKA SPA.




Opis producenta:

Produkt

Odmładzające mleczko do ciała wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki - aktywnie regeneruje skórę, przywraca jej właściwą jędrność i elastyczność.
Ciało odzyskuje niezwykłą miękkość, gładkość i właściwe nawilżenie. Egzotyczny ciepły i korzenny aromat mleczka poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje energii. Zawiera BIO OLEJEK ARGANOWY - NATURALNE ŹRÓDŁO SKÓRY
Pojemność: 250 ml

Działanie
O piękno Twojej skóry zadbają DAKTYL i KOKOS - dzięki bogactwu witamin, cukrów i soli mineralnych te afrykańskie rośliny zmiękczają naskórek, nawilżają go i nadają skórze jedwabistą gładkość, przeciwdziałają procesom starzenia.

Efekt
Poprawa wyglądu i kondycji skóry - Twoja skóra odzyska niezwykłą miękkość,gładkość i właściwe nawilżenie.

Moja opinia:

Do wypróbowania tego mleczka zachęciła mnie siostra. 
Po pierwszym użyciu wiedziałam, że będzie jednym z moich ulubionych kosmetyków do ciała. Zawartość olejków arganowych jeszcze bardziej przekonała mnie do stosowania tego produktu. 
Jak wiadomo, składnik ten działa niezwykle korzystnie na kondycję skóry oraz włosów.

Z racji tego, że mam bardzo suchą i wrażliwą skórę, o czym już nie raz wspominałam, jestem bardzo ostrożna w wyborze kosmetyków pielęgnacyjnych.

Mleczno - kremowa konsystencja dobrze się rozprowadza i aplikuje dzięki pompce. 
Produkt szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filtru. Przezroczyste opakowanie pozwala na kontrolę zawartości produktu.

Mleczko ma zbawienny wpływ na skórę. Dodatkowo, nieziemsko pachnie. Aczkolwiek zapach bardziej przypomina mi wanilię i cynamon niż daktyl i kokos. 
Produkt utrzymuje się na skórze przez długi czas. 
Co więcej, doskonale odżywia, nawilża i ujędrnia skórę. 
Pozostawia ciało miękkie i gładkie w dotyku. 
Dodatkowo regeneruje naskórek. 





Cena ok. 12 zł


POLECAM
B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz