poniedziałek, 31 marca 2014

Ulubieńcy marca


Moje marcowe typy to:

1. Pomadka MAC Sheen Supreme Lipstic KOREAN CANDY

2. Róż do ust i policzków Bobbi Brown Pot Rougr for Lips and Cheeks Cabo Coral 21 

3. Keractiv serum wygładzające z keratyną Postquam



 
 1. Pomadka MAC Sheen Supreme Lipstic KOREAN CANDY

Bardzo lekka, nie klejąca się pomadka z efektem błyszczyka, 
w najmodniejszym pomarańczowym kolorze. 

Dzięki kremowej konsystencji pomadka łatwo się aplikuje.
Dodatkowo nie rozmazuje się. 

Dobrze nawilża usta. Nie wysusza.
Delikatnie nabłyszcza. 

Usta wydają się pełniejsze i są bardzo zmysłowe. 
Dosyć trwała.

Pomadka MAC'a po raz kolejny mnie nie zawiodła :)



2. Róż do ust i policzków Bobbi Brown Pot Rougr for Lips
and Cheeks Cabo Coral 21 

 
Pomimo, iż produkt można stosować  zarówno do ust,
 jak i policzków, ja stosuję go głównie do policzków. Zauważyłam, że usta delikatnie przesusza.


Idealna kremowa konsystencja, łatwo się aplikuje. Kosmetyk idealnie stapia się ze skórą i pozostaje na niej przez cały dzień. Daje bardzo naturalny efekt. Ponadto, pięknie podkreśla kości policzkowe. Niewiarygodnie wydajny.

Muszę przyznać, że kosmetyk przeleżał w moim kuferku nieużywany przez jakiś czas. Sądziłam, że ten kolor nie będzie dla mnie odpowiedni. Jak się okazało myliłam sie.
Jest to zdecydowanie mój nr 1 tej wiosny :)











3. Keractiv serum wygładzające z keratyną Postquam


Jest to kolejny kosmetyk,do kupienia którego namówiła mnie koleżanka podczas targów kosmetycznych. 
Muszę przyznać, że przetestowałam już mnóstwo ochronnych kosmetyków do włosów prostowanych. Doskonale wiemy,że włosy, które cyklicznie narażane są na działanie wysokiej temperatury, potrzebują odpowiedniej ochrony.



Balsam wzbogacony keratyną, zapewnia ochronę przed działaniem temperatury. Zapewnia nawilżenie i nawodnienie włosów. Działa regenerująco i odżywczo. Włosy są lśniące. Zdecydowanie lepiej się rozczesują. Można stosować zarówno na suche, jak i na wilgotne włosy. Ja stosuję go na wilgotne. Dodatkowym atutem jest fakt, że serum nie obciąża włosów.
Produkt jest ponadto bardzo wydajny. 
Włosy są miękkie i puszyste.   

POLECAM
B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz