niedziela, 30 marca 2014

Recenzja mascary HI-TECH Pierre Rene

Pierwsza recenzja kosmetyku wygranego w konkursie 
"Kobieta inspirująca" 
organizowanego przez firmę kosmetyczną Pierre Rene
Pogrubiająca mascara HI-TECH.

Opis producenta:

"HI-TECH Mascara - pogrubiający tusz z innowacyjną, silikonową szczoteczką umożliwiającą precyzyjne rozdzielenie  i potrójną objętość rzęs!  Gwarantuje super czarne, maksymalnie podkreślone rzęsy. Ekskluzywna formuła dba o ich kondycję oraz  chroni je przez cały dzień przed atakiem zanieczyszczeń i czynników zewnętrznych (zawiera keratynę, lecytynę, olejek jojoby, ekstrakty z lukrecji oraz akacji, koktajl witamin).
Efekt: Wzmocnione rzęsy jeszcze piękniej wyglądające każdego kolejnego dnia !
Hypoalergiczna, testowana okulistycznie"


Moja opinia:

Muszę przyznać, że nigdy nie byłam zwolenniczką maskar z sylikonową szczoteczką. Łatwo jest więc zgadnąć, jaka była moja reakcja po odkręceniu tuszu ;) Gdy zobaczyłam szczoteczkę troszkę się rozczarowałam. 
Pomyślałam, że trzeba jednak ją wypróbować. Z dużym sceptycyzmem przystąpiłam do tuszowania rzęs.
Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu szczoteczka okazała się rewelacyjna;) 


Jak zapewnia producent, szczoteczka rzeczywiście precyzyjnie rozdziela rzęsy. Nie skleja ich, dokładnie rozczesuje i tuszuje. Różna długość wypustek szczoteczki pozwala na precyzyjne dotarcie do nawet najkrótszych rzęsek. Rzęsy są wyraźnie podkreślone już po pierwszej aplikacji. Tusz nie kruszy się na rzęsach i nie rozmazuje. Nie pozostawia nieestetycznych grudek. Zapewnia równomierne i precyzyjne podkreślenie rzęs. Nie uczula moich wrażliwych oczu, co jest wielkim plusem. 
Rzęsy są naprawdę mega podkreślone :)


POLECAM
B. 

2 komentarze:

  1. Mam tą maskarę, ale średnio ją lubię.. Za każdym razem gdy ją używam wsadzam sobie szczoteczkę w oko, więc ona chyba też mnie nie lubi ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tusz, szczoteczka zaskakująca, dobrze rozdziela i nie skleja rzęs. Dodatkowym atutem jest przystępna cena. Również polecam

    OdpowiedzUsuń