poniedziałek, 10 lutego 2014

Recenzja cieni do powiek SEPHORA

Nadeszła pora na recenzję ceni SEPHORA. 
Już od jakiegoś czasu słyszałam różne opinie na ich temat. 
A z racji rozbieżności, postanowiłam sama je wypróbować. 
Promocja w Sephorze jeszcze bardziej mnie do tego zachęciła ;) 
W ramach posezonowych wyprzedaży dokonałam zakupu małej paletki.
Bardzo zgrabna, poręczna paletka mieści: 9 cieni, 4 błyszczyki
i róż, oraz dodatkowo lusterko:)


Bardzo dobrze kolorystycznie dobrane cienie. Od jasnych po czarny i czekoladowy. Idealne zestawienie zarówno do makijaży dziennych, jak i wieczorowych. Wszystkie cienie z wyjątkiem czekoladowego są perłowe. Idealna do torebki lub do zabrania w podróż.

Cienie dobrze się aplikują i rozcierają. Jednak obsypują się. Kolory słabo napigmentowane i słabo widoczne na powiekach. Polecam stosowanie bazy. 



Róż do policzków w chłodnym odcieniu. Dobrze się aplikuje
i wtapia w skórę. Ładnie podkreśla kolor niebieskiej tęczówki. 

Błyszczyki transparentne, lekko barwione. Dobre dla dziewczyn, które lubią delikatne, lekko błyszczące usta. Czyli nie dla mnie:)

Minusem całej paletki jest według mnie brak jakiegokolwiek aplikatora lub pędzelka. Cienie nie są najgorsze ale nie rewelacyjne. Raczej nie polecam. Nie kupiłabym ich ponownie.

Cena 59 zł

Pozdrawiam
B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz