sobota, 8 sierpnia 2015

ODŚWIEŻAJĄCA MGIEŁKA DO TWARZY INGLOT

Na upalne dni, nie ma nic lepszego, niż odświeżające mgiełki do twarzy i wody termalne w spray'u.Przyjemnie chłodzą twarz, dając uczucie świeżości.
Ja, w tym roku, postawiłam na odświeżającą mgiełkę do twarzy INGLOTA.

Od producenta: 

"Odświeżająca mgiełka do twarzy, o właściwościach nawilżających i delikatnym, kwiatowym zapachu, jest niezastąpionym produktem w upalne dni. Zapewnia natychmiastowe uczucie świeżości, jednocześnie odżywiając skórę. Aplikowana na makijaż, pozostawia go w nienaruszonym stanie.
Mgiełka różowa, z ekstraktem z brzoskwini odświeża, nawilża oraz odżywia skórę suchą i normalną.
Aplikować na twarz i dekolt, z odległości 20-30 cm, przy zamkniętych oczach i ustach."



Moja opinia

Mgiełka - występuje w dwóch wersjach. Ja wybrałam tę, przeznaczoną do cery suchej i normalnej.

  Ma ona delikatny, brzoskwiniowy zapach. Zamknięta jest w leciutkiej, wygodnej i poręcznej buteleczce z atomizerem.Pojemność 50 ml sprawia, że bez problemu można ją nosić w torebce lub zabrać do bagażu podręcznego.


Kosmetyk orzeźwia, odświeża i delikatnie nawilża skórę. 
Nie zapycha porów i nie powoduje wyprysków. 
Nie uczula i nie wysusza cery.
Wielki plus za to, że można ją aplikować bezpośrednio na makijaż, nie powodując rozmazywania. Wręcz przeciwnie, pozostawia go w nienaruszonym stanie.
Jest wydajna. Wystarczy niewielka ilość, aby uzyskać oczekiwany efekt.  
Używam jej również, do chłodzenia dekoltu i karku.



cena ok. 25 zł

P O L E C A M

BUZIAKI
B.

2 komentarze:

  1. "Na upalne dni, nie ma nic lepszego, niż odświeżające mgiełki do twarzy i wody termalne w spray'u." - nic dodać, nic ująć ;) inglota jeszcze nie próbowałam, ale wody miceralne i spraye to wybawienie w upalne letnie dni. Warty wypróbowania jest na pewno spray z aloesem i oczarem wirginijskim, który fantastycznie nawilża, chłodzi i regeneruje skórę. Mam go zawsze w torebce podczas letnich podróży, wypadów na i za miasto bo po prostu ratuje mnie za każdym razem ;)Gdybyś szukała dla siebie to jest dostępny na www.kosmetykinz.pl - polecam też żel aloesowy, świetne są te kosmetyki z Nowej Zelandii ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, na pewno wypróbuję! Pozdrawiam :)

      Usuń