niedziela, 5 października 2014

Make Up Revolution Iconic 2

Każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce cienie w kolorach nude. Paletka Iconic 2 Make Up Revolution będzie idealna dla osób, które preferują neutralne odcienie  brązów, beżów oraz szarości.

Do kupna tej paletki, namówiła mnie koleżanka na targach kosmetycznych. Ja, jak to ja, nie potrzebowałam wiele czasu do namysłu, tym bardziej, że cena była bardzo kusząca ;)
 Z tej decyzji jestem bardzo zadowolona ;)

Cienie zamknięte są w porządnej, lekkiej kasetce z przezroczystą szybką. Dodatkowo wyposażona jest w podwójny aplikator.




  • Paletka zawiera 12 dobrze napigmentowanych cieni perłowych i matowych. Cienie matowe są nieco gorzej napigmentowane niż te perłowe i metaliczne, ale efekt nie jest zły. W dowolnej konfiguracji kolorystycznej, będą wyglądały pięknie :)
  • Idealne odcienie na jesień. 
  • Bardzo dobra jakość. 
  • Nadają się do wykonania zarówno delikatniejszego, dziennego makijażu, jak i do mocniejszego podkreślenia oczu.  
  • Dobrze się aplikują i rozcierają. Niestety, trochę się obsypują przy nakładaniu (jednak mniej, niż podobne do nich cienie Sleek'a).  
  • Nie zbierają się w załamaniu powieki. 
  • Pięknie odbijają światło. 
  • Utrzymują się na powiekach przez kilka godzin.
  • Nie podrażniają oczu i nie uczulają.
  • Niska cena ok. 20 zł! :)


Przykładowe makijaże cieniami Iconic 2




 BUZIAKI
B. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz