czwartek, 19 grudnia 2013

Egzamin :))

W końcu odbył się mój długo wyczekiwany egzamin czeladniczy.  Udało mi się go zdać na 5 :)) Teraz mogę śmiało powiedzieć, że jestem zawodową wizażystką:) HURRA

Dla niewtajemniczonych lub zainteresowanych tematem informuję, iż egzamin kwalifikacyjny na tytuł czeladnika w zawodzie wizażystka przeprowadzany jest w dwóch etapach:
  • etap praktyczny - polega na samodzielnym wykonaniu przez kandydata zadań egzaminacyjnych sprawdzających umiejętności praktyczne (wykonanie wylosowanego typu makijażu na modelce)
  • etap teoretyczny - odbywa się w dwóch częściach - pisemnej i ustnej
w części pisemnej kandydat udziela odpowiedzi na pytania z zakresu tematów:
  • rachunkowość zawodowa
  • dokumentacja działalności gospodarczej
  • rysunek zawodowy
  • zasady bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
  • podstawowe zasady ochrony środowiska
  • podstawowe przepisy prawa pracy
  • podstawowa problematyka prawa gospodarczego i zarządzania przedsiębiorstwem
w części ustnej kandydat odpowiada na pytania z zakresu następujących tematów:
  • technologia (kosmetyki kolorowe, sposoby wykonania makijażu, etapy makijażu)
  • maszynoznawstwo (narzędzia wizażysty, akcesoria)
  • materiałoznawstwo (skład kosmetyków kolorowych, konsystencje itp.)
To tyle na temat egzaminu.
 Chciałam przy okazji bardzo serdecznie podziękować mojej kochanej modelce  +Ani , która po raz kolejny uratowała mnie z opresji i oddała się w moje ręce.
Efekt końcowy prezentuję poniżej.

Dziękuję również wszystkich którzy mnie wspierali, dopingowali
i zawsze we mnie wierzą!
Jesteście the best!!!

 A oto moja relacja z egzaminu.

Najpierw odbyła się część pisemna.




Narzędzia pracy


Ania w oczekiwaniu na makijaż...


Ostatnie poprawki.



Makijaż wieczorowy. Efekt końcowy :))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz